Oatly-hero-background

Business Support Nordics


Ansökningstiden har passerat
Se alla av våra nuvarande jobbannonser.
Oatly
Ansökningstiden har passerat
Oatly finns till av en enda anledning: vi vill göra det enkelt för människor att äta och dricka så att de mår bra utan att behöva oroa sig för att tära på planetens resurser. Hälsa och hållbarhet ligger oss varmt om hjärtat och dessa värderingar driver bolaget framåt. Därför är vi mer än ett livsmedelsföretag – vi är ett värderingsdrivet livsstilsbolag. Allt fler människor väljer att övergå till en växtbaserad kost för hälsans och klimatets skull, vilket gör att vår tillväxttakt är hög både i Sverige och globalt. Med huvudkontor i Malmö och produktions- och utvecklingsanläggning i Landskrona, finns vi i nästan 30 länder i Europa, Asien och Nordamerika. Oatly söker en ny Business Support Nordics! Brinner du för försäljning, support och administration, och vill medverka till Oatlys framgångsresa på ett aktivt sätt, så är det dig vi letar efter! Du blir en del av det nordiska kommersiella teamet med 10 duktiga medarbetare, och rapporterar till vår Nordiska Försäljningschef. Tjänsten är placerad vid vårt huvudkontor i centrala Malmö. Vad innebär rollen? Arbetsuppgifter och ansvarsområden med fokus på de fyra nordiska länderna:
  • Upprätta och uppdatera artikelinformation i olika affärsstödjande system såsom Validoo, Qlab och Mediastore
  • Koordinera lanseringar av nya produkter
  • Avisera i kundernas system vid produktlanseringar
  • Ta fram inspirerande och väl underbyggda säljpresentationer
  • Ta fram butiksmaterial, produktbroschyrer och annat säljmaterial
  • Koordinera prislistor
  • Följa upp kundkampanjer
  • Vara involverad i implementering av nya system och andra interna projekt
  • Hantera kundkontakt
  • Stötta våra kundansvariga
Du kommer också medverka vid mässor, konferenser och event. Vem söker vi? Det är väldigt viktigt för oss att du är proaktiv, strukturerad och kan arbeta självständigt. Du är serviceinriktad och har lätt för att skapa relationer, och anser att det är viktigt med en positiv inställning och att ha kul på jobbet. Våra värderingar är väldigt viktiga för oss och för att du ska trivas är det viktigt att du delar dem. Vi söker dig som har minst 3 års erfarenhet som Business Support, gärna inom dagligvarubranschen. Du får gärna ha erfarenhet av tradematerial/space-arbete, och ha kunskaper i Validoo eller motsvarande system. Självklart är du van användare av Powerpoint och Excel, och har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. Du har någon form av eftergymnasial utbildning inom administration eller ekonomi. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder ett självständigt jobb i ett spännande och snabbt växande företag med fokus på hållbarhet, nutritionell hälsa och förtroende. Teamet där rollen ingår är ett drivet och engagerat gäng med bra sammanhållning. Din ansökan Skicka din ansökan med CV och brev redan idag, eftersom vi gärna ser att man tillträder så snart som möjligt. Sista ansökningsdatum är den 20 december. Gör din ansökan via denna länk. För frågor, kontakta HR-partner Maria Lindén på maria.linden@oatly.com