Jobb Hero

Kontorsansvarig Sälj & Marknadskoordinator


Ansökningstiden har passerat
Se alla av våra nuvarande jobbannonser.
SmartShop
Skarpnäck
Ansökningstiden har passerat

SmartShop maximerar butikernas lönsamhet genom att erbjuda säkra och integrerade säljsystem. SmartShop Scandinavia AB har varit verksamma inom dagligvaruhandeln sedan 2001 och idag används SmartShops system i drygt 370 livsmedelsbutiker över hela Sverige. SmartShops höga driftsäkerhet samt uppskattade personliga service, har blivit ett signum för SmartShop.  Nu är nya smarta kundanpassade system en verklighet som skapar unika möjligheter. SmartShop befinner sig i en expansiv fas med strategin att fortsätta öka sin marknadsandel i Sverige samt introducera nya produktområden. Omsättningen var 19,8 MSEK år 2020. Visionen är att 2025 tredubblat antal kunder i Sverige samt göra närvaro i Norge, Finland och Danmark samt dubbla omsättningen till 40MSEK.

Instore Business söker för Smartshops räkning: Kontorsansvarig Sälj & Marknadskoordinator

Nu söker vi en Kontorsansvarig Sälj & Marknadskoordinator (KSM) till vårt nya kontor i Skarpnäck. Som KSM hos oss erbjuds du en bred roll med flera kontaktytor där det är viktigt att du är resultatinriktad och drivs av försäljning samtidigt som du brinner för marknadsföring, varumärkesbyggande, och kundkommunikation. Rollen som KSM är en helt ny roll i organisationen och du kommer arbetar nära VD, säljare och tekniska teamet. För att du ska trivas i rollen tror vi att du är positiv, kreativ, ansvarstagande, initiativtagande och lösningsorienterad.

Arbetsuppgifter:

  • Stötta säljkår genom att koordinera och strukturera material
  • Framtagning av olika säljmaterial, ex projektleda vår säljfolder
  • Ansvar för drift, underhåll och innehåll av bolagets hemsida och sociala medier
  • Marknadsföring via egen plattform, och annonsförsäljning
  • Ordersupport, mötesbokning och fakturahantering
  • Administrering av  - säljstöd-system/CRM, företagets bildbank, samt hantering och uppföljning av branschrapporter.
  • Delta och driva olika projekt och uppdrag
  • Kontakt med kunder både personligt och digitalt
  • Kontorsansvar

Vi tror att tjänsten både kan passa dig som vill bredda din nuvarande roll eller är i början av karriären och vill utvecklas. För att trivas i tjänsten är det viktigt att du får motivation av att vara delaktig där du ser lösningar och kan driva dem i mål.

Kvalifikationer:

  • Utbildning inom marknad och/eller försäljning
  • Grundläggande kunskap från uppdatering av hemsidor
  • Goda kunskaper i Excel, Word, Publisher, Powerpoint, Photoshop eller motsvarande.

Vi erbjuder:
Hos oss erbjuds du en arbetsplats med familjär atmosfär och prestigelösa kollegor. Vi är en organisation där vi alla brinner för utveckling - och vi bidrar allihopa med idéer till produktutveckling för att möta våra kunders behov och önskemål.  Vi är en organisation där du inte bara får utrymme att ta egna initiativ,  utan du förväntas ta egna initiativ. Vi tror att du drivs och inspireras av att  sätta dig in i och lära dig nya saker, lösa problem och vara delaktig i processer även om de ligger utanför ditt eget ansvarsområde.

Placeringsort: Skarpnäck
Tillträde: Snarast
Tjänstens omfattning: Heltid, Tillsvidare , 6 mån provanställning
Du rapporterar till: VD

Urval och intervjuer sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag!

Observera att vi inte tar emot några ansökningar via mail - ansökan måste registreras via sök-länken i annonsen.