Mashie FoodTech Solutions AB-hero-background

Kundsupport med fokus på upphandling


Ansökningstiden har passerat
Se alla av våra nuvarande jobbannonser.
Mashie FoodTech Solutions AB
Hallands län, Sverige
Ansökningstiden har passerat

Mashie FoodTech Solutions AB är ett företag som genom expertkunskap och innovativa IT-lösningar förmåltidsprocessen skapar framgångsrika kök med fokus på hälsa, hållbarhet, ekonomi och säkerhet. Vi bidrar till att alla skall få den mat som de behöver genom alla steg i livet och stödjer viktiga samhällsfunktioner som förskolor, skolor, sjukhus, äldreomsorg och försvar. Vi vill hjälpa våra kunder att nå sina mål snabbare i Agenda 2030.

Som en del av koncernen med 70 medarbetare i Sverige, Norge och Finland kommer du tillhöra vårt Kungsbacka kontor och arbeta med vår produkt Hantera. Läs mer om oss på www.mashie.com

Vi söker nu en kundfokuserad och IT-intresserad medarbetare med goda kunskaper i Excel och med ambitioner att vara med och bidra till utvecklingen i ett växande företag.

Arbetsuppgifter

I tjänsten som Kundsupport ingår det varierande arbetsuppgifter såsom support av IT-stöd, statistikrapporter via telefon och mail, att ge utbildning i de olika programvarorna och aktivt utveckla kunderna i användandet av fler funktioner och program. I tjänsten ingår ett uppdrag som kundansvarig, där du har det övergripande ansvaret för att kundens program är korrekt uppställt och uppdaterat. Du kommer även att bistå våra kunder rådgivande och knappologiskt i deras arbete med att skapa livsmedelsupphandlingar. En gång per år hjälper vi Sveriges kommuner att göra EU-skolmjölkstöds ansökningar.

Kvalifikationer

Tjänsten kräver att du har erfarenhet och goda kunskaper av arbete i olika dataprogram, MS Office, speciellt i Excel, och att du är analytisk. Viktigt är att du är kundfokuserad och har lätt för att skapa goda kundrelationer. Du är stresstålig eftersom arbetet periodvis sker i högt tempo. Du förväntas vara självgående, det vill säga ta ansvar för att arbetet blir utfört med fokus på kundkvalitet. Du är en social lagspelare gentemot dina kollegor och bidrar till god stämning samt har en öppen attityd. Eftersom du kommer att bistå våra kunder under deras upphandlingsförfarande bör du ha tidigare erfarenhet av livsmedelsupphandling och kunskap om LOU.

Meriterande är om du tidigare har erfarenhet från grossistledet och har en bakgrund i kost/livsmedelsbranschen.

Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser och din inställning, då det är avgörande för att nå goda resultat. Du behärskar det svenska språket mycket väl i både tal och skrift. Meriterande är om du behärskar de finska och/eller norska språket.

Villkor Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser och din inställning, då det är avgörande för att nå goda resultat. Du behärskar det svenska språket mycket väl i både tal och skrift. Meriterande är om du behärskar de finska och/eller norska språket.

Ansökan Tjänsten söks här. Sista ansökningsdag är den 24 augusti. Vi arbetar dock med löpande urval och ser därför fram emot att få din ansökan snarast möjligt. Notera att då urval sker löpande kan tjänsten komma att tillsättas före utsatt datum.

Varmt välkommen med din ansökan!